Jedinečná silná hybridná pohonná jednotka: 451 cm3 paralelne zdvojený ICE + trakčný motor*
S kompaktným trakčným motorom namontovaným za radom valcov spaľovacieho motora Parallel Twin s objemom 451 cm3 je silná hybridná pohonná jednotka prvou svojho druhu v motocykli. ICE a trakčný motor sa vzájomne dopĺňajú a vytvárajú priateľský charakter pre jazdca so silným krútiacim momentom v nízkych stredoch. *Silné hybridné systémy kombinujú spaľovací motor (ICE) s elektromotorom pre výkonnú jazdu a vďaka veľkej kapacite batérie sú schopné poháňať iba elektrinu. Režim EV modelu Z7 Hybrid môže byť užitočný v určitých situáciách, kde je vhodná tichá jazda, napríklad v obytných oblastiach alebo v parkovacích garážach. Rýchlosť a dosah sú obmedzené.
Motor
- Typ motora: Kvapalinou chladený, štvortaktný radový dvojvalec
- Zdvihový objem: 451 cm³
- Vŕtanie x zdvih: 70 x 58,6 mm
- Kompresný pomer: 11.7:1
- Ventilový rozvod: DOHC, 8 ventilov
- Palivový systém: Fuel injection: ø36 mm x 2
- Štartovanie: Elektrické
- Mazanie: Tlakové mazanie s mokrou skriňou
- Výkon
- Maximálny výkon: 51,1 kW {69,4 PS} / 10 500 ot.
- Maximálny krútiaci moment: 60,4 N•m {6,1 kgf•m} / 2 800 ot.
- Spotreba paliva: 4.0 Sport, 3.7 Eco l/100 km
- emisie CO2: 92 Sport, 86 Eco g/km
- Max. systémový výkon: 51.1 kW {69 PS} / 10,500 min-1
- Max. systémový krútiaci moment: 60.4 N·m {6.2 kgƒ·m} / 2,800 min-1
- Max. výkon motora: 43.5 kW {59 PS} / 10,500 min-1
- Max. krútiaci moment motora: 43.6 N·m {4.4 kgƒ·m} / 7,500 min-1
- Menovitý výkon motora: 7.0 kW {9.5 PS} / 2,800 min-1
- Menovitý krútiaci moment motora: 23.9 N·m {2.4 kgƒ·m} / 2,800 min-1
- Max. výkon motora: 9.0 kW {12 PS} / 2,600-4,000 min-1
- Max. krútiaci moment motora: 36.0 N·m {3.7 kgƒ·m} / 0-2,400 min-1
- Prevodovka: 6-rýchlostná
- Pohon nápravy: Puzdrová reťaz
- Primárny prevodový pomer: 2.219 (71/32)
- Prevodový stupeň 1: 2.235 (38/17)
- Prevodový stupeň 2: 1.800 (36/20)
- Prevodový stupeň 3: 1.500 (33/22)
- Prevodový stupeň 4: 1.240 (31/25)
- Prevodový stupeň 5: 1.074 (29/27)
- Prevodový stupeň 6: 0.964 (27/28)
- Konečný prevodový pomer: 3.017 (43/14)
- Spojka: Mokrá viackotúčová